Instore ABC brengt duidelijkheid op de winkelvloer

Door: Popai Benelux  07-11-2006

Op 1 november is tijdens POP 2006, het trefpunt voor instore communicatie het boekje Instore ABC ten doop gehouden.
Schrijvers Bram Nauta en Leo van de Polder boden het eerste exemplaar van het boekje aan, aan vertegenwoordigers van handel en industrie, onderwijs en de instore communicatiebranche.

Nauta: “De creativiteit viert hoogtij wanneer het gaat om het verduidelijken van vaak dezelfde begrippen met behulp van verschillende termen. Juist wanneer er sprake is van een nieuw vakgebied zijn marketeers zeer vindingrijk. Zo ook in het nieuwe vakgebied “instore marketing-communicatie”.
“Het werd dus hoog tijd om nu een éénduidig gebruik van termen te introduceren, zodat diegene die professioneel betrokken is bij de inzet van instore media zijn of haar weg kan vinden en zich helder en begrijpelijk kan uitdrukken”, aldus Van de Polder.

Het Instore ABC is bedoeld voor eenieder die werkzaam is bij (merk)fabrikant, winkelorganisatie, p.o.p. supplier, communicatiebureau, media of onderwijs en op enigerlei betrokken is bij de winkel als communicatie medium.

Het boekje is zo opgezet, dat het, het vakgebied “retail marketing & communicatie” in een duidelijk kader zet. Hierdoor is het geen ABC-tje geworden maar een heldere rangschikking van onderwerpen en termen.

De prijs van het boekje is € 9,95 en is te bestellen bij
Het Lageveld B.V.
Kulsdom 15
7274 EG Geesteren (Gld)
Telefoon: 0573 471011
Mail: [email protected]