Bongo speelt in op laatste trend in vrijetijdsbesteding

Bongo speelt in op laatste trend in vrijetijdsbesteding van Smart&co bv

Door: Smart&co bv  29-07-2009
Trefwoorden: Cadeau, Persoonlijk, Dagje Uit

Nederland ontdekt deze zomer massaal eigen land, door de vakantie door te brengen op Hollandse campings of tijdens dagtripjes met het hele gezin. Bongo, marktleider in de Benelux op het gebied van belevenisbonnen, introduceert dan ook een nieuw thema dat inspeelt op deze trend op het gebied van vrijetijdsbesteding: Bongo Dagje Uit. De hierin ruim 50 aangeboden activiteiten verspreid over heel Nederland bieden een grote diversiteit aan sportieve, culturele of fantasierijke tripjes. Gezinnen, prille stelletjes, vrienden of de oudere jongeren: iedereen kan zijn favoriete belevenis vinden in deze veelzijdige Bongo.

Eenvoudig kwaliteitsconcept
Bongo Dagje Uit is het nieuwste thema binnen een sterk belevenisbon concept dat heel eenvoudig werkt: je kiest binnen de categorie?n Activiteiten, Wellness, Culinair en Overnachting(en) uit een van de 50 thema’s dat past bij de ontvanger. Deze krijgt een fraai vormgegeven doosje met daarin een boekje. Hieruit kiest hij of zij zelf een van de 30-50 aangeboden arrangementen en reserveert met de bijgevoegde vouchercode voor wanneer dat hem of haar uitkomt. Alles is verder geregeld. Het enige dat de gelukkige verder zelf moet doen is genieten. Alle locaties zijn persoonlijk door Bongo geselecteerd, bezocht en gefotografeerd en dus ben je altijd verzekerd van kwaliteit.

Kracht
Met concept belevenisbon speelt Bongo in op de populariteit van de gewone waardebon in Nederland, maar vooral ook op het ontbreken van het persoonlijke element van zo’n bon, wat bij zowel de gever als de ontvanger van belang is. Daarnaast staat Bongo niet voor een bepaalde geldwaarde, maar voor een volledig betaalde belevenis. Met een Bongo geef je dus een heel persoonlijk cadeau door een thema te kiezen dat past bij diegene aan wie je het geeft. De ontvanger heeft echter nog steeds zelf de keuze van het arrangement.
De kracht van een waardebon vervolmaakt met emotie en ‘personal touch’.

Bongo Dagje Uit is verkrijgbaar in de Bongo shop in Rotterdam, bij VVV, ANWB, D-reizen, Totaalgemak en via www.bongo.nl.

Trefwoorden: Belevenis, Belevenisbon, Bongo, Cadeau, Dagje Uit, Dagtrip, Persoonlijk, Thema, Vrijetijdsbesteding, Waardebon