CC brand activation; CREATIVITEIT EN PRODUCTIE ONDER ÉÉN DAK

Door: Cc Brand Activation  05-09-2006

CC brand activation is een nieuw, flexibel en ondernemend adviesbureau dat creatieve marketing– en communicatieconcepten voor merken ontwikkelt en evenementen produceert.

CC brand activation combineert creativiteit met productie en biedt binnen deze expertises verschillende diensten aan. Door deze combinatie kan het bureau fungeren als full-service bureau waarin het u begeleidt van conceptontwikkeling tot de uitvoering en conceptbewaking.

Sinds het bureau in januari 2006 is begonnen heeft CC brand activation al meerdere projecten tot een goed einde gebracht voor diverse klanten, waaronder Heineken Nederland (Holland Heineken House), Heineken Kroatië (Karlovacko Korner tijdens het WK in Duitsland), L’Oreal, InterCheM Solutions en Teleminds.

Het managementteam wordt gevormd door Riender Zijlstra en Noucky Koole, die elkaar in Februari 2005 ontmoetten.

Riender kwam net terug uit Barcelona, waar hij twee jaar voor Young & Rubicam International werkzaam was met het opstarten van een nieuwe business unit (Tp sponsoring & experience marketing), met key-accounts als Danone Espana, Danone International, Heineken Croatia en Telefonica. Noucky, na haar studie Forecast aan de Willem de Kooning Academie te Rotterdam en een kopstudie Mediatechnologie aan de universiteit te Leiden, hield zich bezig met verschillende concepten, trendwatching, styling en het ontwerpen van brochures. Samen vonden zij de perfecte match voor het opstarten van CC brand activation.


Contact Cc Brand Activation

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share