PERSBERICHT EASYTISSUE® Tissueboxen met eigen ontwerp nu voor iedereen bereikbaar van Easytissue

Door: Easytissue  26-09-2007

PERSBERICHT EASYTISSUE®

Den Haag, september 2007

Tissueboxen met eigen ontwerp nu voor iedereen bereikbaar
Easytissue® lanceert website waarmee je zelf tissueboxen voor speciale gelegenheden kan ontwerpen.

Het Haagse bedrijf Easytissue® biedt vanaf nu de mogelijkheid om zelf je eigen tissuebox te ontwerpen. Via de website www.easytissue.nl kan iedereen binnen enkele minuten met teksten, kleuren en foto’s zijn eigen tissuebox ontwerpen en bestellen. Je kunt 4 zijkanten naar wens apart ontwerpen. Easytissue® verzorgt vanaf de bestelling het bedrukken en de bezorging van de tissueboxen (gegarandeerd binnen 2 weken). Ze zijn gemaakt van milieuvriendelijke materialen en geheel recyclebaar.

Jos Slangen, directeur van Easytissue®, vertelt: “Een leuk en handig kado voor speciale gelegenheden zoals bruiloften, verjaardagen, jubilea, geboortes en andere feesten. Met je eigen foto, tekening en tekst maak je van de tissuebox iets heel persoonlijks. Zoals lieve kinderfoto’s op een tissuebox om een geboorte te vieren, een huwelijksbox met persoonlijke wensen voor het bruidspaar, of een moederdagbox met kindertekeningen. Zo kan iedereen zijn creativiteit gebruiken om een volledig uniek kado te ontwerpen. Wij verwachten dat heel veel mensen dat leuk zullen vinden.”

Meer informatie over hoe je de Easytissue® Boxen kan ontwerpen, bestellen, en wat de kosten zijn, is te vinden op www.easytissue.nl.

Easytissue® bv
Laan van Meerdervoort 21 A
2517 AC Den Haag
telefoon 070 3600916