Keesie brengt voor VROM woonwensen jongeren in kaart

Door: Keesie  27-06-2007
Trefwoorden: Vrom, Keesie

In opdracht van VROM wordt elke drie jaar het Woon Onderzoek Nederland (WoON) uitgevoerd onder de Nederlandse bevolking. Het onderzoek geeft inzicht in onder andere de samenstelling van huishoudens, de huisvestingssituatie, de woonwensen, de woning en de woonomgeving. Dit onderzoek maakt analyses mogelijk voor beantwoording van beleidsvragen. In het aanvullende onderzoek dat Keesie gaat verrichten, ligt de nadruk op de jongeren in Nederland. Want welke ideeën, beleving en wensen hebben zij met betrekking tot hun woon- en leefsituatie? De antwoorden op deze vragen worden door Keesie met behulp van kwalitatief onderzoek naar boven gehaald. Het onderzoek gaat in september van start . De publicatie wordt begin 2007 opgeleverd.

Over Keesie
Keesie, opgericht in 1998, is gespecialiseerd in advies, communicatie en reclame gericht op kinderen en jongeren. Het bureau telt 30 medewerkers en richt zich als een van de weinige bureaus in Nederland op de nichemarkt kinderen en jongeren. Tot de opdrachtgevers van Keesie behoren de ANWB, Hogeschool INHOLLAND, Masterfoods Veghel BV, Nationaal Fonds Kinderhulp, NS/Tijd voor lezen, Postbank,Trimbos Instituut, Unilever Nederland en Voorlichtingsbureau Brood.

Einde bericht

Trefwoorden: Keesie, Vrom,

Contact Keesie

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share