Keesie doet jongerenactie voor Batavus

Door: Keesie  27-06-2007
Trefwoorden: Batavus, Keesie

Keesie ontwikkelde het strategische communicatieconcept voor een crossmediale campagne, bedacht de naam – Batavus Flash – en het premium – een digitale camera -. De lancering van de Batavus Flash gaat gepaard met een consumentenactie, die op dit moment loopt. Een Flashteam reist daarbij heel Nederland af om jongeren op de fiets te fotograferen. Deze moeten vervolgens zo snel mogelijk reageren op www.batavusflash.nl om kans te maken op een Batavus Flash en/of een digitale camera. Gedurende de actieperiode worden er iedere dag drie fietsen met digitale camera weggegeven en daarnaast nog 50 camera’s per dag. Deze crossmediale actie wordt onder andere gecommuniceerd door middel van webvertising op bijvoorbeeld sugababes/superdudes, schoolboards, HotSMS, print, radiocommercials, POS en regionale PR. De Flashteams zijn nog onderweg t/m 22 juni.

Einde bericht

Meer informatie:
• Voor meer informatie over dit bericht kunt u contact opnemen met Talje Dijkhuis (Keesie) op telefoonnummer: 010-2469500 of per mail; [email protected] of via Batavus bij Frank van den Eeden en Herman Visser 0513-638999 of per mail; [email protected] of [email protected]

Over Keesie
Keesie, opgericht in 1998, is gespecialiseerd in advies, communicatie en reclame gericht op kinderen en jongeren. Het bureau telt 30 medewerkers en richt zich als een van de weinige bureaus in Nederland op de nichemarkt kinderen en jongeren. Tot de opdrachtgevers van Keesie behoren Hogeschool INHOLLAND, Nationaal Fonds Kinderhulp, NIVRA/NOvAA, NOC*NSF, NS/Tijd voor lezen, Postbank, Trimbos Instituut (cannabiscampagne) en Wageningen Universiteit.

Trefwoorden: Batavus, Keesie

Contact Keesie

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share