Keesie wint bronzen Esprix

Door: Keesie  27-06-2007
Trefwoorden: Postbank, Keesie

De introductie van Bizznizz, die Keesie eind 2006 in samenwerking met Brandbase verzorgde, resulteerde op 9 mei jongstleden in een bronzen Esprix. De Esprix is de vakprijs voor het beste werk op het gebied van direct marketing en sales promotion. Deze prijzen worden toegekend op basis van strategie, creativiteit en effectiviteit. Vorig jaar won Keesie dezelfde prijs met een andere introductiecampagne van de Postbank: die voor de Blue Box.
Bizznizz is het premium dat hoort bij de Easy Blue Rekening, waarmee kinderen door het opzetten van een ‘eigen bedrijfje’ hun eerste eigen geld kunnen verdienen. Bizznizz sluit aan bij de strategie van Easy Blue: kinderen spelenderwijs leren omgaan met geld. De jury noemde Bizznizz ‘een leuke manier voor kinderen en ouders om met geld om te gaan. Een kinderpakket maken is vaker gedaan, maar dit is echt vakwerk’.

Trefwoorden: Keesie, Postbank,

Contact Keesie

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share