NOC*NSF in zee met Keesie

Door: Keesie  27-06-2007
Trefwoorden: Keesie, Nocnsf,

Gebleken is dat het lidmaatschap onder jongeren bij sportverenigingen de laatste jaren sterk afneemt. NOC*NSF wil deze tendens keren, omdat zij van mening is dat ook bij sport geldt: ‘jong geleerd is oud gedaan’. Jongeren zouden meer ’ongedwongen’ moeten kunnen sporten bij verenigingen, waarbij plezier en enthousiasme voorop staat. Begin januari 2007 gaat Keesie samen met NOC*NSF en de sportbonden aan de slag. Keesie werd verkozen na een bureauoriëntatie door NOC*NSF..

- Einde bericht -

Over Keesie
Keesie, opgericht in 1998, is gespecialiseerd in advies, communicatie en reclame gericht op kinderen en jongeren. Het bureau telt momenteel 32 medewerkers. Als een van de weinige bureaus in Nederland richt Keesie zich op de nichemarkt kinderen en jongeren. Tot de opdrachtgevers van Keesie behoren: Hogeschool INHOLLAND, Nationaal Fonds Kinderhulp, NS/Tijd voor lezen, Postbank, Terre des Hommes, het Trimbos Instituut (cannabiscampagne), Voorlichtingsbureau Brood, Wageningen Universiteit.

Over NOC*NSF
Nederlands Olympisch Comité*Nederlandse Sport Federatie (NOC*NSF) is de bundeling van de georganiseerde sport in Nederland. De 90 aangesloten landelijke sportorganisaties vertegenwoordigen samen ongeveer 30.000 verenigingen met in totaal ruim 4,7 miljoen georganiseerde sporters.

Trefwoorden: Keesie, Nocnsf,

Contact Keesie

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share