ProRail pitch gewonnen door Keesie

Door: Keesie  27-06-2007
Trefwoorden: Prorail, Keesie

In Nederland spelen nog te vaak kinderen langs het spoor of halen er kattenkwaad uit. Dit is niet alleen gevaarlijk voor de kinderen, maar veroorzaakt ook vertragingen en schrik bij machinisten. Het is onmogelijk om het spoor overal van hekken te voorzien of op een andere manier af te sluiten, want in voorkomende gevallen moet het spoor bereikbaar blijven voor hulpdiensten. ProRail wil daarom met een voorlichtingscampagne ouders en kinderen wijzen op mogelijk gevaarlijke situaties.

Na een pitch tussen drie bureaus koos ProRail voor Keesie. “Keesie presenteerde creatieve en breed inzetbare concepten en heeft een uitstekende voelspriet voor wat werkt bij kinderen en ouders. Daarnaast straalden ze ontzettend veel enthousiasme uit en hadden duidelijk plezier in hun werk”, aldus Angela van der Veer, communicatieadviseur bij ProRail. De landelijke campagne richt zich op kinderen tot 13 jaar en gaat in het voorjaar van 2007 van start. Dat is immers de tijd van het jaar dat de meeste kinderen weer volop gaan buitenspelen.

- Einde bericht -

Trefwoorden: Keesie, Prorail,

Contact Keesie

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share