Mexx LANCEERT VERNIEUWDE ESHOP

Door: Mexx Europe  04-07-2006
Trefwoorden: Fashion, Internet, E-commerce

Mexx lanceert de recentelijk opnieuw vormgegeven eShop, die winkelen via mexx.com nog leuker en gemakkelijker maakt. De nieuwe look & feel zorgen voor een prettigere winkelervaring dankzij een verbeterde navigatie en indeling en meer content.

“Bij het ontwikkelen van de nieuwe eShop is rekening gehouden met alle eisen op het gebied van gebruiksvriendelijkheid, veiligheid en ontwerp”, zegt Stefan Wenzel, Manager eShop Business bij Mexx. “We hebben de producten uitvergroot en key looks en stylingtips toegevoegd. Dankzij nieuwe en verbeterde functionaliteiten kunnen onze klanten naar hartelust winkelen, een functionaliteit als de zoomfunctie maakt het bijvoorbeeld mogelijk om het materiaal en model van heel dichtbij te bekijken.”

In 2001 lanceerde Mexx de eShop in Duitsland, waarmee het een van de eerste grote mode- en lifestylemerken was dat haar producten online aanbood. In 2005 volgde de Nederlandstalige eShop voor de Nederlandse markt en recentelijk introduceerde Mexx een Franstalige eShop voor haar Franse klanten. Sinds de lancering van de eShop is voortdurend gewerkt aan de verdere ontwikkeling van de site om het gebruikersgemak te vergroten, de klant te inspireren en het Mexx-merk sterk in de markt te zetten.

De eShop biedt een uitgebreid aanbod uit de volgende Mexx-productlijnen: Mexx Lifestyle (Women, Men en Bags & Accessories), Mexx Youth en XX by Mexx. De collecties worden maandelijks geüpdatet en klanten kunnen via regelmatige nieuwsbrieven op de hoogte blijven van de laatste collecties, bestsellers en speciale aanbiedingen. Het Mexx Connect-loyaliteitsprogramma is geïntegreerd in de eShop, waardoor Mexx Connect-leden ook punten sparen op hun online aankopen. De eShop wordt centraal beheerd vanuit Mexx’ kantoor in Amsterdam.

Trefwoorden: E-commerce, Fashion, Internet

Contact Mexx Europe

Website - Geen ingevoerd

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share