AIR MILES INTRODUCEERT (NIEUW) VOORDEEL

Door: Van Hulzen Public Relations Adviseurs  09-06-2006
Trefwoorden: Nationale Autobon

Air Miles introduceert een nieuw voordeelplatform, exclusief voor haar spaarders: de Nationale Autobon. Deze introductie is een startschot voor meer bestedingsmogelijkheden die dit jaar zullen volgen. De Nationale Autobon is een samenwerking tussen de Nationale Autobon organisatie, Air Miles, Kwik-Fit, Europcar Autoverhuur en ABS Autoherstel. Robert van Amen, General Manager bij Air Miles, is met ingang van 14 juni a.s. aangesteld als directeur van de Nationale Autobon. “Air Miles wil haar spaarders op zoveel mogelijk terreinen van dienst zijn. We hebben het toch over meer dan drie miljoen huishoudens die Air Miles sparen”, stelt van Amen. “Uit onderzoek onder een representatief deel van de Air Miles spaarders blijkt dat er zeer positief wordt gereageerd op het bieden van direct voordeel op autokosten” Origineel voordeelconcept Naast de bestaande inwisselmogelijkheden voor reizen, uitstapjes en geschenken, lanceert Air Miles samen met de Nationale Autobon een uniek voordeelconcept. Hiermee worden Air Miles spaarders in staat gesteld om diverse autogerelateerde diensten en producten met aanzienlijke korting af te nemen. Voorbeelden zijn het uitdeuken, APK-keuring en het huren van een auto. Daarnaast zijn de bonnen ook te gebruiken bij onderhoud en herstel van kleine autoschades. Op korte termijn zal er ook een bepaald voordeel voor niet-Air Miles spaarders te verkrijgen zijn. Inwisselmethode Voordeel regelen met de Nationale Autobon is eenvoudig: via de site www.nationaleautobon.nl maakt de Air Miles spaarder een keuze uit de beschikbare bonnen en rekent af met Air Miles. De bon wordt per post toegezonden. De spaarder kan de bon vervolgens inwisselen voor de gekozen diensten en producten die op het autogebruik van toepassing zijn. Profiel De Nederlandse Air Miles organisatie, Loyalty Management Netherlands B.V., is in 1994 opgericht. Doel van Air Miles is het bevorderen van klantentrouw bij de deelnemende bedrijven (o.a. Albert Heijn, Etos, Gall & Gall, Shell, Praxis, Dixons en V&D) door de ontwikkeling en het beheer van een langlopend spaarprogramma. Ruim 46% van de Nederlandse huishoudens spaart Air Miles. Een succes dat mede gebaseerd is op de waarborg van de privacy met betrekking tot de Air Miles.

Trefwoorden: Nationale Autobon

Contact Van Hulzen Public Relations Adviseurs

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share