Randstad biedt personeelsaanbod via e-mailmarketingoplossing van Blinker

Door: Blinker  14-11-2007

Randstad vindt het belangrijk om haar klantkennis voortdurend te verbeteren. Dit doet zij door het actief bezoeken van (potentiële) klanten. De intercedenten van Randstad kunnen echter onmogelijk de totale markt bedienen met een persoonlijk bezoek. Vandaar dat Randstad vorig jaar samen met Blinker een proef is gestart met het digitaal versturen van een mailing met beschikbare flexwerkers. De organisatie maakt daarbij gebruik van MailPlus, de e-mailmarketingoplossing van Blinker. De e-mailing gaat naar kleinere en middelgrote organisaties. ‘Deze klantengroepen laten een sterke groei zien en hebben een grote behoefte aan kwalitatief, goede flexwerkers' verduidelijkt Martijn Janssen, productmanager van Randstad. ‘Het is voor hen een prettige en efficiënte manier om inzicht te krijgen in het aanbod van uitzendkrachten.'

Na de geslaagde proef heeft Randstad MailPlus sinds april landelijk in gebruik. ‘De professionele uitstraling van de e-mailing past bij Randstad en dankzij het gebruiksgemak levert deze manier van marktbenadering tijdsbesparing op', meent Janssen. Randstad bepaalt per regio de inhoud van de mailing en distribueert die vanuit één centrale service-unit. Onder het functieprofiel van de kandidaten staan de contactgegevens van de lokale intercedent. Zo houdt Randstad het contact met de klant hoogst persoonlijk.