Testdriver Team; co-creatie in de autobranche

Testdriver Team; co-creatie in de autobranche van Garageselect.nl

Door: Garageselect.nl  16-09-2008
Trefwoorden: Auto, Evenement, Proefrit

‘Het Testdriver Team als netwerk begint echt volwassen vormen aan te nemen. We merken na afloop van evenementen dat de testdrivers binnen hun eigen netwerk nieuwe leden werven en lang ‘doorpraten’ over het evenement.’ aldus Jeroen van der Schenk, initiator en directeur van hoofdsponsor Garageselect.nl.

Inmiddels telt het Testdriver Team ruim  1160 leden. Co-creatie is het sleutelwoord. ‘Testdrivers zijn lid, maar nemen ook een actieve rol in tijdens evenementen. Ze maken zelf leuke filmpjes en foto’s die ze vervolgens delen op internet, testdrivers helpen bij het opbouwen en afbouwen van het evenement en zelfs de aftersales organiseren ze zelf door het plaatsen van polls en reviews.’
   
Deze keer was ook Scooter Plan aanwezig als sponsor en konden de testdrivers tussendoor elektrische scooters testen. Steeds meer bedrijven tonen interesse in het Testdriver Team als middel om invulling te geven aan corporate branding op internet. Bedrijven die interesse hebben om als gastbedrijf te fungeren voor het Testdriver Team kunnen zich aanmelden via www.testdriverteam.nl. Consumenten kunnen deelnemen via de Testdriver Hyves.

Foto’s, video’s en meer informatie is te vinden op:   
Testdriver Team | Video's
Testdriver Team | Foto's
Testdriver Team | Hyves
www.testdriverteam.nl Garageselect.nl Garageselect.nl

Trefwoorden: Auto, Chevrolet, Chrysler, Dodge, Elektrische Scooter, Evenement, Jeep, Nissan, Proefrit, Scooter Plan, Scooters, Testdriver, Testdrivers, Testdriverteam, Www.garageselect.nl,